7/05/2014

ZKW [wprowadzenie]

Oryginał: Golden Cherry Blossoms
Autor: AlbinoPeacock


Bohaterowie:
Luhan
Sehun
Baekhyun
Chanyeol
Inni członkowie EXO


Opis:
Kwiaty wiśni reprezentują ulotną naturę życia. Przelotną miłość. Kwitną tylko przez krótki okres czasu, nie pozwalając, by ktoś przywiązał się do ich piękna.


Luhan ma nadzieję, że bransoletki ze złotymi gałęziami i kwiatami, które kończą się przy jego przedramionach, symbolizują miłość, która będzie trwała wiecznie. 




Tytuł: Złote Kwiaty Wiśni 
Gatunek: romans, drama (fluff, smut i angst, wszystkiego po trochu)
Pairing: Luhan + Sehun, (pobocznie) Baekhyun + Chanyeol
Ostrzeżenia: cała historia zawiera treści dla dorosłych



Oh Pauline®


5 komentarzy :

  1. Czytałam to już jakiś czas temu po angielsku. I pokochałam ten ff całym sercem. Wiesz jak bardzo się cieszę, że go przetłumaczysz? Aż mam ochotę skakać po pokoju. O Jezuniu. Życzę powodzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo cieszę się, że będziesz tłumaczyć kolejnego fanficka! Nie znałam wcześniej tego opowiadania, ale sam opis mnie zachęca. Poza tym to HunHan, więc nie ma innej opcji - będę wchodziła na Twojego bloga dwa razy dziennie, żeby sprawdzić czy nie dodałaś kolejnego rozdziału Stranger albo Golden Cherry Blossoms. :D
    Hwaiting! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać ~ :D

    OdpowiedzUsuń