10/10/2014

broken heart

Ymmmm. Och, to trudne, bardzo. Okej.

Tak naprawdę to nie wiem co mam napisać, każdy przeżywa sprawę z Luhanem na swój własny sposób. Ale nieunikniony staje sie też temat hunhana.  Bo... bez Luhana nie ma tego związku.
(boli, kurwa boli, ale spinaj się i pisz dalej)
 Tak naprawdę to od nas zależy, czy dalej będziemy wierzyć w ten ship, czy po prostu pozwolimy ulecieć wszystkim wspomnieniom. Bez względu na wszystko hunhan i tak zostanie moim otp for life. Ale pytanie do was jest takie:
czy wy również dalej wierzycie w tę dwójkę? Czy sensem jest dalsze publikowanie?
Bo miałam dzisiaj dodać 31. Rozdział, i sytuacja się skomplikowała, i wszystko poszło nie tak jak powinno.
Chcę wiedzieć, czy są ludzie, którzy dalej będą czytać, mają ochotę i chęci. Bo bez sensu jest żebym tylko ja tkwiła w moim półświatku seluboration.
Czy chcecie dalsze tłumaczenia?




Oh Pauline®

18 komentarzy :

  1. HunHan był prawdziwy, jest prawdziwy i będzie prawdziwy <3 Decyzje Luhana należy uszanować, ale w naszych sercach hunhan będzie juz na zawsze i nic tego nie zmieni ;;;;; Dlatego oczywistym jest ze dalej masz tłumaczyć te przepiękne fanficki i nawet nie chce słyszeć ze to nie ma sensu! :< Juz sie boje ze czytając 31 rozdział będzie morze łez, ale i tak tego chce wiec czekam z niecierpliwością <3 Wielkie HWAITING dla ciebie i dla wszystkich shipperów, bo przyda nam sie w tych ciężkich momentach ;;;;;;

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ciągle wierzę w moje otp - taorisa, tak w hunhana też wierzę. Dla mnie, mimo, że są rozdzieleni, ciągle są prawdziwi (pomijając to, że tak naprawdę, szipy to kompletny wymysł fanek). Bardzo bym chciała, abyś dalej tłumaczyła.

    Grupowy uścisk dla wszystkich exo-l, bo w tych ciężkich czasach uścisków nigdy za wiele. Nawet wirtualnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że masz dalej tułmaczyć ja bym chyba nie przeżyła gdy się okazało ze teraz każda osaba która pisze o hunhan nagle by przestała to ze Lu odchodzi nie znaczy ze Hunhan też to jest w naszych sercach i tam zostanie juz na zawsze ja sb nie wyobrażam gdyby hunhan przestało istnieć<3 Ja nadal kocham HUNHAN <3333 I musisz poisać DALEJ ja kocham twoje tułmaczenia<333333 Pisz dalej (hug you) <3:* I juz czekam na 31 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też boli odejście Luhana, ale chcę żebys dalej tłumaczyła. Hunhan nie jest moim otp, ale kurwa, aż żal się robi, kiedy przeczytałam o tym. Tłumacz, tłumacz! Jedziesz!
    Miś Yogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli pisanie o nich sprawia Ci przyjemność to nie widzę przeszkody, byś kontynuowała o nich opowiadania. Bardzo lubię je czytać, choć Hunhan nie jest moim otp. Wolę Taorisa! Ale to nieważne!
    Pozdrawiam i życzę weny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hunhan jest prawdziwy w naszych sercach i na zawsze pozostanie moim ukochanym otp więc musisz tłumaczyć dalej !!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie hunhan zawsze będzie prawdziwy, w końcuu dla mnie hunhan to życie. Nie zamierzam z niego rezygnować, mimo wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hunhan będzie istniał dla mnie nawet, jeśli całe SM zniknie z powierzchni Ziemi. Mam nadzieję, że nie przestaną o nich pisać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zboczuszku :< Wszyscy kochamy hunhana! Masz tłumaczyć i publikować! Nie można się poddawać tylko dla tego, że Lu już nie ma w zespole. A HunHan na zawsze pozostanie w naszych sercach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie był , jest i zawsze będzie prawdziwy ♥ ! Dlatego nie masz wyboru i musisz tłumaczyć dalej ;DD

    Hwaiting !

    OdpowiedzUsuń
  11. Hunhan to hunhan, nic nie powinno stać na przeszkodzie żeby dalej pisać! Miłość do tej dwójki pozostanie na zawsze w moim sercu, w Twoim zapewne też, dlatego nie rezygnuj i pielęgnuj to (już niestety) wspomnienie. Będzie mi bardzo miło czytać Twoje dalsze tłumaczenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chcemy kolejny kolejny rozdział, chcemy! co prawda ja wciąż nie mogę się pozbierać po odejściu luhana, ale...

    OdpowiedzUsuń
  13. Halo halo przestać tłumaczyć ? Błagam nie ;_; kocham hunhana i według mnie jest sens kontynuować tłumaczenie . Oczywiście jeśli nadal sprawia ci to przyjemność ( a mam nadzieje że tak :v ) to tłumacz bo robisz to pieknie <3 A Hunhan nadal jest był i będzie kkk ~~~<3 HWAITING !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. HunHan for life. Forever.
    Myślę że wyraziłam się jasno.

    OdpowiedzUsuń
  15. HunHan forever ever. ;; ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. To nadal istnieje. Kc Hunhan ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Przynajmniej dokończ, co zaczęłaś. (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie Hunhan na zawsze. Nie ważne czy osobno czy razem, w każdym razie wierze, że to co pomiędzy nimi było/jest czy to tylko przyjaźń .. osobiście mam nadzieje ze znacznie więcej.. to nie mogło się od tak skończyć i wierzę że Hunii z Luhanem pomimo decyzji Hana, która rozumiem z całego serca, bo wiem co to znaczy tęsknić za rodziną i nie móc jej zobaczyć.. straciłam wątek...no ale pomimo wszystko Sehunnie na pewno nadal kocha swojego hyunga i prędzej czy później.. raczej później zobaczymy ich znów razem i nie bd mnie obchodzilo czy to scena, park, czy ich podróż poślubna.. w każdym razie proszę Cię nie kończ . BO HUNHAN się jeszcze nie skończył i nie skończy dopóki są osoby, które w niego wierzą..tłumacz dalej .. nie zaprzepasc swojej ciężkie pracy.. fighting :3

    OdpowiedzUsuń